همشهری آنلاین: معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام جدول زمانی آزمون کارشناسی ناپیوسته، به برگزاری این آزمون در هفتم مرداد ماه با رقابت بیش از380 هزار داوطلب در 71 کد رشته امتحانی اشاره کرد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون از روز یکشنبه سوم مرداد ماه، گفت: کارت‌های‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ تا 5 مرداد ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  قرار دارد.

وی افزود: کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ ‌در آزمون برای پرینت کارت ورود به جلسه باید در زمان اعلامی به سایت سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات مندرج بر روی کارت اعتباری ثبت‌نام خود و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه و یا نام خانوادگی و نام، شماره شناسنامه، سال تولد و شماره ملی یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

توکلی با تاکید بر اینکه برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است، تصریح کرد: کلیه داوطلبان باید شخصا برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

توکلی افزود: چنانچه هر یک از داوطلبان موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون نشده و یا اطلاعات کارت اعتباری خود را در اختیار ندارند، باید با همراه داشتن کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار شخصا به باجه رفع نقص حوزه ذیربط مراجعه کنند.

وی با اشاره به جدول زمانبندی برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته، گفت: آزمون داوطلبان گروه‌های آموزشی فنی و مهندسی و علوم پایه صبح روز پنج شنبه و آزمون داوطلبان گروه‌های آموزشی پزشکی، کشاورزی، علوم انسانی، هنر و دامپزشکی در بعدازظهر روز پنج شنبه هفت مرداد ماه در 35 شهرستان کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 112110

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز